Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Merry christmas.

Det är nåt program på tvn just nu som handlar om julen..
det är lite komiskt att det alltid ska visas massa julprogram & filmer såhär mitt i sommaren.
:p


Hugo sov ända till 8.45 idag. Han var nog lite tröttis. Men jag tackar och tar emot :D
Sen har vi ätit frukost och tittat på Rorri.
Ska handla senare, måste på dollarstore och köpa rengöringsmedel och sånt.
Sen har mamma ljusparty, tror det var idag iaf..


Föresten jag tror att slemmisen lossnade nu på morgonen,,
jag vet att den kan göra det flera veckor innan det är dags att föda, ni besserwissrar där ute behöver inte påpeka det som allt annat, jag VET..
Men nu är det inte så många veckor kvar av graviditeten och en tvillinggraviditet ÄR annorlunda än mot att vänta en bebis, så det kan tyda på att något är på gång ändå.

Jag har för mig att slemmisen lossnade någon dag innan Hugo föddes, men då hade jag gått över BF några dagar.

Det märks vad som händer, ut ska dom och det kommer dom göra inom högst 3-4 veckor.
Nu kan dom liksom födas vilken dag som helst, tvillingar är redo för världen från v.36 även om dom är lite mindre än bara en bebis.
Och det kan gå fort, bara på några timmar kan det hända MYCKET. En bekant fick värkar ca kl.02 och tvillingarna föddes ca kl.06.


Tänkte lägga ut bilder men en viss Hugo har pillat in skyddet i minneskortsläsaren på datorn lite för hårt och jag får inte ut den haha :p
Busunge.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback