Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nu ni..

vaknade vid 6 tiden, gick och kissade och sen lade jag märke till att jag hade så jävla ont på vänstra sidan där nere.. typ världens starkaste mensvärk. men inget som jag kände igen så jag tog en panodil och har försökt sova.
men det går inte..
gick upp och åt frukost och fan vad ont jag hade där nere.
Jag känner igen det här, känslan & illamåendet. När jag skulle föda Hugo så mådde jag så hemskt illa och det gör jag nu med.
Har haft två riktigt onda värkar hittills på typ en halvtimme.
Ska vänta liite till och se,, det kan ju avta.

Men gör det inte det så vet ni vad som händer och sker ;)

Ska ringa mamma om en stund också,, måste se hur det blir med barnvakt och allt..

Avtar det nu så måste det ju komma igång om nån dag iaf, såhär ska det inte va, jag känner igen känslan..


Kommentarer
Postat av: Madelene

ååå lycka till nu tjejen :)

2010-06-27 @ 08:56:59
Postat av: lucke

Hejsan på dig! Allt bra idag? :)

2010-06-27 @ 09:35:55
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: marlene

åh vad spännande, snart har du dina sötnosar i famnen:) HÄRLIGT!!! kramar

2010-06-27 @ 09:42:34
URL: http://liasmamma.blogg.se/
Postat av: Ellie

Åh vad spännande :)

2010-06-27 @ 11:18:28
Postat av: Sol Madda

Vad spännande ;) Hoppas att det går bra... KRam

2010-06-27 @ 11:18:49

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback