Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Rooligt :)

Jag måste säga att det är så kul att logga in nu för tiden, det är så många nya som kommenterar, och jag tycker det är skitkul när andra gravida kommenterar, det är typ dom enda bloggarna jag läser och att kunna läsa nya bloggar är alltid kul :)
Det är så roligt att lära känna nya människor tycker jag.


Dagen idag har varit seg.. Hugo sov ju på vägen hem igår så han somnade sent igår, så vi vaknade runt 9 imorse.. Ronny jobbade 5-11 idag.. sen åkte dom till Färnäs med Richard & barnen, så Hugo har lekt och haft skoj med kusinerna idag :)
Jag passade på att vila, har sovit några timmar också.. jag brukar nästan aldrig sova på dagen för då är det nästan omöjligt för mig att kunna somna på kvällen, men flera dagar i rad har jag fått lov att sova en stund.. det märks att bebisarna tar av min energi, dom växer så fort nu och all tyngd blir jobbig.. tänk vad många kilon det är med 2 bebisar, fostervatten, moderkaka/or osv..
Har även haft så ont i några dagar, lite nervös blir jag för det känns som om dom vill ut.
Svårt att förklara men ..
Jag håller mina tummar & tår på att dom stannar inne minst en vecka till!!
Även om det är otroligt jobbigt nu på slutet så vill man ju att dom ska få växa till sig.

Åå gud vad det har regnat konstant idag, så trist.
Men regn behövs det med. :)
Och efter regn kommer solsken, hoppas jag.



Nu har Ronny kommit hem från Willys så nu ska jag gå och äta :)



Busungen här om dagen :)




Här utanför :)



I väntan på brorsans student..



Lillebror Thomas :)





Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback