Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sista dagen..

.. imorgon för att få Juni-bebisar. Vore lite kul om dom kom då, på Marits födelsedag :)
Fast jag tror inte dom gör det, har faktiskt inte haft ont alls sen i Söndags..
fast ioförsig läste jag att när man har haft massa förvärkar så kan det vara lugnt i några dagar innan det drar igång rejält. Men jag tror inte det kommer hända iaf :p

Det är jättemånga som fyller år i Juli, så det kanske bli på någon annans födelsedag.
På torsdag fyller min farbror år, Fredag en av mina kusiner,
sen var det nån mer men jag minns inte just nu. ( kan ju inte ha koll på allt och alla :p )
Sen 14e fyller Hans år, 18e fyller Ronny år, 23e fyller lillebror Lars år m.m..
fast jag hoppas dom inte vill ut så sent..
nästa vecka vore perfekt, då är jag i rätt vecka också, då dom inte anses som för tidigt födda längre.
Går in i v.37 imorgon, 36+0. Helst ska dom väl födas tidigast efter 36 fulla veckor..
Ska jag stå ut lite till? Jaa,, har jag stått ut alla dessa månader så kan jag vänta lite till..
fast det är klart, sista tiden går ju så förbannat långsamt, man känner efter väldigt mycket och tänker inte på nåt annat typ. :p



Jag & Ronny firar 5 år den 21a också, fin årspresent hade det varit :)
Fast helst vill jag att dom föds tidigare än så! :)


Nu sitter jag här och äter macka, ska sova om en stund.
Imorgon ska jag till mvc igen,, den sista veckan har jag ätit som en gris,
om jag äter mycket så borde ju bebisarna gå upp i vikt?
På torsdag är det ultraljud igen och har dom inte gått upp i vikt blir jag less..
tänk om mätningen på förra UL stämde, då hade dom bara gått upp 100 g / 2 veckor..
tänk om det är likadant nu, då väger dom liksom bara 2 kg och 2,3 kg.
Helst ska dom väga minst 2,5 och jag hoppas verkligen att iaf den största bebisen kommer över dit.

Jag har nog ätit lite för lite tror jag, har inte varit så hungrig och inte ens tänkt på mat en ganska lång tid..
men den senaste veckan har jag ätit massor :)


Just nu är det full fart i magen. Jag känner typ varenda rörelse och det syns jättebra utanpå,
det syns mer än vad det känns. ganska coolt :)
bebis 1 ligger ju där den ligger, med huvudet långt ner i bäckenet och kan inte ändra sig så mycket,
bebis 2 har ju mer plats eftersom den ligger "ovanpå" på tvären,
när den lägger sig nära bebis 1 på höger sida så är det fan obehagligt,
hela magen känns helt koko.
Svårt att förklara men det är en stor skillnad mot att vänta en bebis,
är glad att jag har fått uppleva detta även fast det har varit väldigt jobbigt på alla sätt och vis!! :)


äh slutbabblat för ikväll..

Hörs imorgon om inget oväntat händer.

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Marit

Jo de är ju bedrövligt varmt.. Man får lixom göra en sak, sen vila en stund, sen göra en sak och så vila igen. :)

Jo sammandragningar har jag haft sedan typ vecka 20 tror jag. MEN jag menade att de är nog förtidigt att den har fixerat sig.. Går ju in i vecka 34 i morgon så.. Men de stod i boken att den börjar fixera sig vid förstföderskor ca v 36. :)



Ja den kanske stannar inne i morgon! Men man kan ju hoppas ;)



Kramar

2010-06-29 @ 22:25:38
URL: http://marithansson.blogg.se/
Postat av: Ellie

Få se om vi ses nere på BB nästa vecka :)

2010-06-29 @ 22:35:22
Postat av: Malin, 22 år Gravid v40

Nej jag vet att det inte är lång tid kvar, men är ändå sååååå trött på situationen

2010-06-30 @ 10:12:31
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: birgitta

oj vad magen blivit stor nu...tänk att det ligger två små liv därinne...häftigt...o sååå efterlängtade...ska bli så kul när de kommit o du tar bilder på dem o Hogo får två syskon på en gång.........kram på dig

2010-06-30 @ 10:51:38

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback