Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sloowly..

Imorgon går jag in i v.34. Alltså 33+0.
Och det känns som om det är evigheter kvar!!
Dom senaste dagarna har det gått såå segt..

Jag har haft ont, och då har jag tänkt på att jag faktiskt är gravid och då tänker man ju mer på det, då går tiden sakta..
har man nåt som håller tankarna borta så går tiden fortare.
Jag längtar tills på Fredag, då vi ska till Hedemora och titta på lillebror Thomas som tar studenten.
Sen har jag en del planerat hela nästa vecka.
Då hoppas jag att tiden går fort.

Jag hatar att inte ha nåt speciellt att göra,, även om det är skönt att bara va hemma vissa dagar,
men ja...
äh det enda jag vill nu är att jag ska va i typ v.37 och att bebisarna ska födas så det händer nånting!
Jag tycker inte om när det känns som om allt står still, det måste hända nånting då och då.
Guud va skönt när bebisarna är födda och jag kommer ha fullt upp hela tiden,
med 3 barn :)
Hihi :)


Ne nu ska jag se på tv sen sova tidigt..
man vet ju aldrig om Hugo får för sig att vakna 6 imorgon igen..

Godnatt :)

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback