Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag idag då.

Ronnys enda lediga dag, känns som Lördag eller nåt men det är ju Söndag.. tråk..
Är rätt intensiva veckor nu, för Ronny iaf, jag orkar inte göra så mycket. Men snaart så får han va hemma i typ 3 månader ;)
Visst, vi kommer ha fullt upp med bebisarna då men då behöver han inte tänka på jobbet iaf.

Trist bara att inte Hugo får gå på dagis då, han kommer nog sakna det.
Han börjar inte där förräns oktober igen..
men dom har sagt att vi får hälsa på och leka med dom medans dom är ute om vi vill :) Eller ja, Hugo leker isåfall.
Men det blir bäst såhär, jag är tveksam på hur jag ensam skulle klara av tvillingarna & en trotsig 2 ½ åring, i början iaf tills man får in rutinerna. Visst, har man inget val så får man ju lov, men jag är glad att Ronny hade sina pappadagar kvar för Hugo så han kan ta ut dom nu efter semestern.


I Juli firar vi även 5 år tillsammans, undrar vad vi ska göra då då? :)
Ronny fyller år också, den 18 Juli.
Så vi kommer ha massa familjemys :)

Sen kommer man alltid till den jobbiga frågan, vad sjutton ska man ge han i födelsedagspresent??
Han har ju allt han behöver, han vill inte ha nåt speciellt och det han vill ha är svindyrt :p






Ja idag då,, Ronny fick lov att hjälpa sin bror med bilen, jag & Hugo är hemma och grejar. Sen vid 18 ska vi till Vinäs på studentfika för Thomas. :)
Kommer kännas lite mysko att komma dit, massa minnen som påminner sig, har inte varit där på massa massa år, pappa & Lena skiljdes för några år sedan och sen har man liksom inte varit dit nåt..
Men ja, vi åker dit för Thomas skull :)

Ha en bra söndag allihopa!
Puss & hej




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback