Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag kväll.

Hej hej..
Hade det trevligt i Vinäs. :) Åt smörgåstårta, mums!
Är fortfarande mätt :)

Men jag är såå trött.. ska nog lägga mig snart, är lika bra, är inget kul på tvn ändå tror jag..
Måndag imorgon.
Händer då då?
Ronny jobbar 4-13.30.
Jag & Hugo ska nog ha en slödag, igen. Idag har jag inte gjort mycket kan jag lova, tittat på Alvin och gänget 2 (igen) med Hugo,, sen kom mamma & syrran och var här nån timme..
Tur att Hugo är så snäll som han är.
Ronny får göra nåt skoj med han när han kommit hem från jobbet, jag orkar liksom inte.
Och det känns som att jag måste tillåta mig att inte göra så mycket,
vill inte ha mer ont i magen nu, det känns inte bra..
Vet att det är normalt med förvärkar och allt vad det är,
men jag har mer ont än vad jag anser är normalt och ibland kan jag knappt stå upp för då känns det som om dom ska pluppa ut :p svårt att förklara men jag har fött barn förr och jag vet hur förvärkar/sammandragningar är..
På tisdag ska jag till MVC igen och då ska jag be henne kolla läget där nere..
fick ju inte tag på henne förra veckan.
Då vet jag om jag ska bli nervös eller om jag kan känna lugnet.

På torsdag är det ultraljud igen. Och jag hoppas hoppas att bebis 2 har vuxit mer så att skillnaden inte är för stor på dom! Tänk om, då kan det bli igångsättning inom nån dag efter.
Och då får vi ju va på sjukhus minst 2 veckor säkert.
Men jag försöker tänka positivt och hålla tummarna på att dom växer i jämn takt & att allt får komma igång av sig själv, om jag får bestämma så vill jag att det blir sista dagarna i Juni/första dagarna i Juli, då är jag i v.37.


Jaja,, det märks..
Nu ska jag sova..
Natti natti!!

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback