Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tjoho

Har väl inte så mycket att säga.. ska snart hämta darling på dagis.
Jag måste ju skriva nåt varje dag annars tror folk att nåt har hänt :p

Men icke, jag kanske bara inte har nåt speciellt att skriva :p


När det väl händer nåt, typ om vattnet går eller nåt,
så skriver jag nog det på facebook om jag hinner ;)
annars så märks det väl liksom.



Jag har funderat på det där med vattnet,, när jag skulle föda Hugo så gick aldrig vattnet på det sättet, det sipprade ut litegrann och det mesta kom ut med Hugo typ..
Tänk om vattnet faktiskt sipprar ut, utan att man inser att det är just det?
Om man kissar så vet man ju inte om det är kiss eller vatten haha.
Nej då,, men klart man funderar på hur det är när vattnet går.. har ju aldrig varit med om det så..


Nu ska jag gå.
Hej hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback