Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Torsdag 24/6.

Idag fyller bästaste Sandra år! Grattis gumman!!


Vi i maj 2009.


Idag ska vi fixa massor..
först ner på stan och köpa nya skor åt Hugo, och ska kolla om det finns nå såna där skydd som Lotta tipsade om :)
Annars får jag leta på internet.

Sen MVC..
sen handla mat och sånt..
Vi tänkte äta nåt gott i helgen, men vad?..
Grillar man för ofta så tröttnar man, iaf jag..


Efter det kommer jag va helt slut så sen ska jag inte göra nånting mer.
Tur att Ronny inte jobbar kväll, han jobbade 5-10 idag..
Så han får roa Hugo ;)

Det kanske är sista dagen jag handlar, sen vill jag inte visa mig haha,,
är faktiskt ganska jobbigt när folk verkligen GLOR på ens mage..
jag vet att den är stor, inte så konstigt med tanke på vad det är där i! :P
Men..
har man alltid blivit mobbad för utseendet & vikten så är allt sånt där känsligt..



Nu ska jag överföra lite pengar sen försöka sminka mig i värmen..
Hörs sen!
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback