Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Upptaget..

God morgon.
Hugo vaknade 6.15 idag,, är lite jobbigt när han har såna perioder..
visst att jag kanske borde vänja mig vid att sova mindre men det ÄR jobbigt medans jag är gravid och BEHÖVER mer sömn..
Men what to do, jag får fler vakna timmar tillsammans med Hugo och det är ju positivt ;)


Han är på dagis och leker, gud va glad han vart när vi kom dit och han såg både Ella & William. :)
Så glad var han när vi kom dit förut och han såg Neo, nu har han hittat sina polare igen ;)


Jag sitter och försöker få tag på barnmorskan på mvc,
men det är bara upptaget..
jag tänkte att det är lika bra att prata med henne, jag har inte tid där förräns nästa vecka och då är det 3 veckor sen jag var dit sist, det känns lite för länge..
så jag ska iaf se om hon kan ta sig en titt, jag har ju ont ibland.. Är det inget så kan jag känna mig lugn.
Annars går man ju bara och är nervös så fort man får ont..

När jag hade värkar med Hugo så gjorde dom ju inte så ont.
Jag var hemma med värkar i 15 timmar, sen fick jag en känsla av att vi borde åka in, fast värkarna var väldigt oregelbundna och gjorde inte så värst ont..
sen när vi kom in var jag öppen 6 cm..
så eftersom värkarna inte gjorde så ont då så vet man ju inte hur det blir denna gång.
Det kan ju bli mycket värre, men jag vill ändå kolla en gång för mycket än en gång för lite..
Allt är ju lite mer komplicerat nu än när jag skulle föda Hugo och hade 2 minuter till sjukhuset..

Jag menar, det skadar ju inte att kolla om nåt har ändrats där nere, bebis 1 ligger ju så långt ner och jag kan känna när den pillar med fingrarna , och det är långt nedanför magen.

Jag hoppas att det inte är något, då kan jag känna mig lugn ett tag till :)



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback