Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Usch & blä..

Gud vad jag hatar såna här dagar.
Inatt har jag haft jätteont i magen, är förkyld som ett as och som vanligt när man vaknar på morgonen så möts man av en sur karl..

Jag känner mig så jävla utanför jämt, av alla. Vänner, familj, här hemma..
Jag blir alltid förbisedd, ingen bryr sig liksom om hur jag känner.
Jag känner mig som en jävla börda som bara finns, som tynger ner andras liv fast jag inte ens gjort nåt. Jag umgås inte ens med folk, jag håller mig undan bara för att jag vet hur det blir.
Jag orkar inte träffa folk, jag orkar inte känna mig sviken hela tiden.
Men ändå så blir det skit av allt och jag är den som ska ta skiten.

Tyvärr så kan jag inte förklara allt här, men nåt måste jag skriva av mig..

Ursäkta om jag gnäller men jag blir så ledsen!
Jag känner mig så oälskad och ouppskattad.

Den enda jag känner riktig kärlek med är Hugo. Ens barn är det bästa i ens liv och jag är så glad att jag har han, och två till som snart föds.
Då har jag iaf 3 st i mitt liv som jag både ger och får kärlek av. Äkta kärlek.
Även om jag kanske blir ensam så kommer jag ha mina barn.




Kommentarer
Postat av: birgitta

Lilla gumman , det hör till att känna så...man förstorar upp allt ..andra fattar inte hur man funkar o då blir det skit av allt...men innerst inne vet du att dem älskar dig o allt kommer att bli bra..snart är det över livet fortsätter...med 3 små barn...såååå rik du blir ..kramar i massor från mig i småland

2010-06-20 @ 10:12:01

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback