Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Utefix.

Nu har vi äntligen rensat allt ogräs ute på baksidan, och tagit bort allt fult mellan stenplattorna. Haha det är ju inte det lättaste att göra sånt när man är så osmidig som jag är nu och har ont överallt :p
Tur att Ronny hjälper mig så mycket när han väl är hemma och kan :)

Jag saknar tiden då jag jobbade med att rensa ogräs på massa olika ställen här i Mora, det var bara sommarjobb men jag höll på med det några år.. är så skönt att sitta ute, lyssna på musik och rensa ogräs och låta tankarna snurra.. om man är på rätt humör och har rätt tankar såklart..
+ att se resultatet efteråt är alltid roligt!



Rabarber :)


En trädgårdsmästar-Hugo :)


Trädet på baksidan har blommat såå fint! Syns dåligt på denna bild, tänkte ta en ifrån sovrumsfönstret, jag har ingen aning om vad det är för träd, kanske någon av er vet?
Bättre bild kommer!
Mamma trodde det kunde va nå typ granatäpple,, dom som hänger där som inte har ramlat ner från förra året ser ut som små ruttna äpplen hehe..
Dom ser då inte ut som körsbär iaf.



Han var så duktig och hjälpte till med sina redskap :)






Blommorna stod där tillfälligt..
men nu måste jag bara köpa lite fina blommor att plantera, att så växter har jag inte orkat så det får bli tills nästa sommar. Men det finns ju fina färdiga blommor att sätta ner :)
Men det ska inte va för mycket, ser bara fult ut med för mycket krafs.



Det vart några vändor till "kompostgrejen" eller vad det heter,
Hugo följde efter på sin trehjuling och fick åka skottkärra tillbaka,
det tyckte han var skitkul :)




Synd att någon som bott här innan har låtit nån hund va på gräset och grävt,
är massa tomma fläckar på gräsmattan..





Nu väntar vi bara på lite pengar så vi kan köpa lite snygga utemöbler :)

Skönt att ha det klart.. är bara framsidan som ska fixas lite till men det tar vi sen..

Nu ska jag äta!


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback