Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Wow..

Jag tror faktiskt att Ronny började fatta allvaret igår.
Får se hur länge det håller i sig bara. Hoppas iaf att han anstränger sig lite mer dom veckor som är kvar innan bebisarna kommer, så jag KAN ta det mer lugnt.

Jag har ju lite svårt för att ta det lugnt ibland..
men nu har jag insett att jag BORDE ta det mer lugnt,, jag ska liksom ha energi över till en förlossning och den kan ju starta när som helst, är jag inte någorlunda pigg då och inte kan sova nåt så kommer det ju bli döjobbigt, ännu mer jobbigt än annars liksom.
Bara för att förlossningen med Hugo gick bra och var någorlunda snabb & "smärtfri" så behöver det inte bli lika nu, det kan ju bli tvärtom.. + att det är två bebisar denna gång.
Så det är väl lika bra att försöka lagra lite energi..
när jag tänker efter, skulle allt starta t.ex. en kväll, då skulle jag fan inte orka nånting, för på kvällarna är jag helt dö eftersom jag har gjort mer än vad jag borde under dagen..

Nu känner jag mig inte lika deppig heller, jag blir ju deprimerad väldigt lätt om jag inte gör nåt på dagarna, men nu ser jag liksom slutet på graviditeten, är inte många veckor kvar och det gör mig glad. Även om jag inte föder för tidigt, (man vet ju aldrig),, så är det inte så lång tid kvar ändå.


I eftermiddag ska jag nog färga håret, så har jag det gjort sen.
Lika bra att göra det när Ronny är hemma, så jag inte får såna där svimningskänslor som jag får ibland.. är läskigt när man är hemma själv och får såna..
Det blir svart hår igen, skulle vilja ha typ ljusbrunt men orka bleka håret osv..
efter förlossningen (nån gång) ska jag unna mig ett besök hos frisören, klippa mig och färga håret.
har inte varit hos en frisör på säkert 8 år.. syrran brukar klippa mig..
och efter en graviditet med alla hormonförändringar så behövs det! ;)
Jag minns i början av denna graviditet, guud vad jag tappade hår! Hemskt.
Tänk vad kroppen slits pga. hormonerna,, inte undra på att man mår konstigt under en graviditet. :p






Kommentarer
Postat av: Ellie

Ja vila nu!!

Jag sover MINST en gång per dag under dagen.

Igår sov jag 2 gånger... ibland kan det bli 3 gånger...

2010-06-17 @ 12:05:20
Postat av: jessica olsson

Tack :) Känner mig ganska nöjd med resultatet faktiskt :)

Ja nu är det bara vänta tills greys börjar. Väntar ivrigt :)

Men lilla du, om det är 8års sedan du var till frisören så tycker jag allt att det är dags att gå! :P

Kram

2010-06-17 @ 18:48:15
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback