Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yeey.

Onsdag. Hugo sov ända till 7.30 idag :) SKÖNT.
Vad glad han vart när vi kom till dagis och han såg Ella, igår när vi gick hem så skulle Ella åka hem samtidigt, och när dom fick lov att gå åt olika håll vart han ledsen :(
Min lilla sötgubbe, han tycker verkligen om henne ;)


Idag går jag in i v.34. 33+0.
Jag har blivit lite fundersam på vad folk menar,
endel säger att deras bebis/bebisar föddes i t.ex. v.36, men menar dom då v.35+0 eller v.36?
Hehe,, tiden går så sakta om man tänker v.35+0 liksom..
Jag har verkligen fått det här på hjärnan, jag vill ha mina bebisar NU.
Jag vill ha gått några veckor till så dom kan komma ut och må bra och väga tillräckligt mycket så att vi kan åka hem ganska fort.
Synd att man inte kan hoppa i tiden ;)


Jag har blivit lite skraj för hur Hugo kommer reagera när han får syskon..
han är alltid så glad & positiv av sig, vad det än gäller, så det kan ju gå bra.
Men det kan ju bli tvärtom också..
Jag kommer få ångest och känna mig jätteelak mot Hugo om han blir anti..
Jaja, det märks..

Och gud vad inspirerad jag är att gå ner i vikt just nu!
Det är så typiskt, det är man alltid när man inte kan det haha.
Jag får vänta några veckor, sen jäklar.
När bebisarna är ute, jag har läkt någorlunda och allt har lugnat ner sig ska jag röra på mig massor & äta bra.
Nu när jag knappt har kunnat gjort nånting på 9 månader, eftersom jag har mått så jävla dåligt,
så ser man det från ett annat perspektiv, när man inte KAN göra saker så VILL man ju göra dom.
Så typiskt :p
Jag har bestämt mig, jag ska bli en snygg 3-barnsmor ;)
Haha.



Jaja, hörs sen.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback