Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

zzz...

Åh jag är så trött.
Hugo somnade kl 18 igår efter en dag hos faffa, massa skruva bil, frisk luft och lek med sina kusiner, stackarn var såå trött.
Han vaknade vid 7 imorse, då var jag ganska pigg så jag gick upp..
har fipplat lite med blommorna här hemma, bytt krukor å sånt.. blir så irriterad på katterna som ska käka upp mina fina blommor, alla har några blad som är helt uppätna och det ser så fult ut.. hehe..
men jag älskar dom ändå, våra 3 gosiga mysmissar :)


Ronny sover än,, jag ska nog väcka han så jag kan få sova en stund..
tittade på film hela kvällen igår, Änglagård 2 och Ladder 49.. var så längesen jag sett dom så fick lov :)
Somnade inte förrän 00, så nu är jag trött..


Idag tänkte vi klippa gräs och fixa lite mer ute, bara för det så är det inte sol, så typiskt.
Men bara regnet är borta så är jag nöjd..
tänkte ta in lite rabarber också, dom har vuxit som fan, ska försöka mig på att göra kräm eller nåt. :)


Hörs sen, ska lägga ut lite bilder också.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback