Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

2 1/2 års kontroll.

Idag fick vi en tid för Hugo´s 2½ års kontroll.

Vi fick ett papper där vi ska svara på lite frågor..

bland annat om vårat barn pratar mindre än 25 ord, 25-50 ord eller mer än 50 ord.

Hmm,, ingen aning?! Hugo pratar så mycket så jag har inte direkt räknat varenda ord.

Hur ska man veta det då?..

Dom ska även kunna vad djur låter, får=bää, hund=vov osv..
och skilja på en liten bil & en stor bil, kunna förstå och ställa en liten bil på den stora bilen,
lägga en sked bredvid kaffekoppen, lägga den i koppen och förstå skillnaden typ.
Det vet jag att Hugo kan iallafall.

Undrar hur mycket han väger? När han var 2 så var vi ju dit på en extra koll eftersom han har ätit så dåligt. Då vägde han 14, nu tror jag att han väger 15 kg.
Och han är nog ca 95 cm lång eller nåt sånt.
Han har ju alltid varit längre än vad han ska vara, och alla tror jämt att han är äldre än vad han är.
Men nu vet jag inte vad som räknas till "normalt" för hans ålder.
Får väl se va tanten säger :p




Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback