Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Barnkanalen..

.. är rolig ibland tycker Hugo :)
Skönt de, så man kan få sitta ner ibland och han också är lugn medans..

Idag mår jag sådär faktiskt, har varit helt slut & svimfärdig hela dagen..
vart nog mycket igår, mycket att fixa och det tog på min energi..
idag är det lika mycket, har bakat lite mer kakor och städat, ska ta tag i övervåningen nu..
sen laga mat,,
sen förbereda kaffe & fikat..

sen får vi besök,,

SEN ska jag inte göra ett skit!
Sitta i soffan med benen högt.
Imorgon ska jag inte heller göra nånting, bara va hemma och pyssla.
Kanske ut på en promenad men jag ska försöka att inte stressa NÅNTING.
Inte så lätt alltid,, är så van att stressa..


Såg på förlossningskliniken tvillingar som föddes i v.27,, vet inte om dom klarade sig..

men jag är ju snart där , tiden går så fort.. så jag måste fan ta det lugnt, speciellt när kroppen säger till.
Jag är nöjd om jag kan gå till v.34-35 iaf,
inte tidigare..

Tänk när jag har mina barn ute, då har jag 3 gospruttar här hemma och tänk vad mycket kärlek det kommer va i detta hus :D
Finns inget bättre än att ha barn och kärleken mellan förälder-barn slår allt :)


Jaja, måste städa lite nu.

Puss & hej


Borde ta en ny magbild, magen är bauta stor haha, och stenhård.
Och jag är snart i v.22 bara.
Undrar hur detta ska sluta :P




Kommentarer
Postat av: K

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN NINA .

ÖNAKAR



KERSTIN B



(Daniels mamma om du kommer ihåg han,ni lekte då ni var små)

2010-03-12 @ 15:18:17
Postat av: johanna

du skriver hela tiden att du kommer föda för tidigt, nästan alla jag känner som fött tvillingar har gått till vecka 38 så det är ju lika stor chans att du går en hel full graviditet. Även om det är vanligt att man föder för tidigt när man väntar tvillingar... må gott!

2010-03-13 @ 09:24:49
URL: http://jas0n.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback