Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Blandat från idag :)




Vi fick hem vagnen idag, och det tyckte Hugo var skitkul :)
Lite tidigt tycker vissa, är i v.23 idag.
Men varför inte? Hon ville bli av med den för att få plats och skulle nåt hända så får man ta itu med det då.. Detta var verkligen ett kap :)
Men gud vad ovant med en så bred vagn haha, är van vid Hugos vagn.
Den gick inte ens in genom dörren utan vi fick lov att ta isär den :p
Men åh vad jag längtar tills vi har våra bebisar här :)



Sen ville han åka lite :p



Surisen för att han inte fick hjälpa till med maten :p



Dagens middag: Spagetti & Köttfärssås.

Jag brukar jämt göra egen köttfärssås, men idag var jag lat och prövade en sån här, och det var faktiskt gott.

 

 


Hugo satte på sig solbrillor och regnjackan, värsta snyggingen ;)

 

 

:)


Kommentarer
Postat av: Ammie

Fiiin du är gumman <3

jag saknar dig så sjukt mkt, det får inte fortsätta såhär, mår inte bra av å sitta hemma, måste börja umgås nu.. ska vi bestäma fredag??



Puss gumman min!

oavsett hur det är så vill jag vara din bästa vän förevigt!

2010-03-24 @ 23:44:52
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback