Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Dagen..

har varit rätt bra.
Skönt att bara ha tagit det lugnt,, känner mig ovanligt glad faktiskt. vet inte varför men jag uppskattar det iaf.
Efter dagis så tog jag & Hugo en promenad i noret, så skönt väder, tror det var nollgradigt eller till och med nån plusgrad :) så skönt att gå ute när snön håller på att smälta bort, ingen jobbig oplogad snö som ligger och är i vägen och inga hala fläckar när all sand kommer fram.
Gick även in och handlade på willys, lite allt möjligt.
Ska nog ta en bakdag på torsdag, imorgon ska jag träffa Marit. :)
Köpte även chips, och Hugo ville såklart smaka, chim som han säger :)

Nu sover han och jag ska äta en macka & dricka lite te.

Hittade lite kort, från lucia när Hugo & Neo båda sitter i en av fröknarnas knä, jag vet att jag tyckte det var så sött eftersom dom var kompisar & dom fick sitta bredvid varandra å så. Sen ett kort när Hugo & Neo sitter bredvid varandra i soffan på dagis på lucia-fikat, båda äter lussebulle och är så söta. Tur att vi fick nåt kort på dom tillsammans iaf, så han kan se när han blir stor vilken fin rödhårig kompis han hade.

Det är så jobbigt på ett sätt att dom var kompisar men inte vi föräldrar,
vi pratar väl då och då å så, men vi umgicks inte. vi sa några ggr att vi skulle ses så pojkarna fick leka även på fritiden men det blev inte så, som mycket annat tyvärr :(
Det är så svårt att veta hur man ska hantera allt..
hade vi varit med vän med hela familjen & umgåtts hade man nog förstått det på ett annat sätt & kunnat hantera det annorlunda.

Nu är man liksom en bit ifrån och det är svårt att förstå att Neo faktiskt är borta.
Ännu svårare är det när Hugo pratar om han hela tiden eftersom han inte förstår att Neo inte kommer tillbaka, det är så ledsamt att se hans blick när man säger att Neo är borta & att han får leka med sina andra kompisar osv..
det är nog jobbigast för mig det här, av oss 3 alltså.
Hugo förstår ju inte, Ronny är inte lika känslosam som mig och det var jag som har mer kontakt med Zorina. Nån begravning kommer jag inte klara av, jag måste tänka på att jag har två bebisar i magen också och att se den lilla kistan skulle jag inte klara, fyy vad hemskt det måste va. hade Hugo varit äldre och dom hade varit kompisar i många år hade det varit annorlunda.. men nu är det inte så direkt, dom fick känna varandra i ca 1 år iaf.
Det går inte en dag utan att jag tänker på det som hänt.. Hugos prat om Neo, vi bor på samma väg här på rödmyren, dagis påminner och man ser dagis ifrån oss så man ser det ju hela tiden.
Det tar väl tid antar jag, har gått två veckor på torsdag.
Även om det är lite jobbigt för mig så skulle jag aldrig vilja byta plats med någon mer närstående med Neo, gud vad dom måste ha det jobbigt. Jag tycker så synd om dom.
Min son fick iaf en stund tillsammans med Neo och det märktes att dom tyckte om det, dom var så glada båda två när dom sågs.


vet att det kanske blir lite tjatigt om detta hela tiden men jag måste skriva av mig..
har så mycket tankar som snurrar..









Kommentarer
Postat av: Lotta

sv: Tack!! :)

Nej vi bor granne med det huset...vi bor i huset som är en gammal butik sägs det! :)

Så det spökade mycket där du bodde alltså?

Undra om det spökar här ? ;) Jag är såå mörkrädd haha.



Ja det är hemskt det som hänt lilla Neo! Livet är bra orättvist! :(



Hur mår du? Kul att du väntar tvillingar...hur coolt som helst ju! :)

2010-03-09 @ 20:11:23
URL: http://liz83.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback