Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Happy Happy.

Solen skiner, det skulle vara plusgrader idag med och imorgon också! :)
Kanske våren faktiskt är på väg nu?? Hoppas!

Är lite svårt att veta hur det är på morgonen, jag klär alltid på mig för jag brukar frysa så mycket,
men idag höll jag på att svettas ihjäl på väg hem från dagis. hehe.
Men det är bra, nu vill vi ha vår, sol, värme & sen sommar!
Ingen mer snö hoppas jag & ingen mer isande kyla.

Men vem vet, vi bor ju i Mora och ibland hänger snön med tills typ maj..


Det gick bra att lämna Hugo på dagis iaf, vet inte om han kanske börjar förstå att Neo är borta nu,
när jag sa imorse att " vi ska till dagis snart" så sa han bara Neo en gång, och sen sa jag att Neo är borta, då sa han typ anni istället, vet inte vem det är men hehe.
Kanske Ella, dom brukar ju också leka lite.
Han såg inte lika besviken ut iaf.. sen när vi kom till dagis så sa han inte Neo en enda gång, annars brukar han säga det massor av gånger..

Men vi får väl se hur allt går.


Det är ganska skönt nu när solen lyser på morgonen, Hugo har ju vaknat runt 6.30-7 varje morgon i flera veckor nu, och jag är inte lika trött som förut eftersom man vaknar och ser solen :)

Jäklar vad det puffades i magen igår, det sparkas här & där och uppe ovanför naveln & nere & överallt. Kom precis på att jag går in i v.21 idag. Såg på förlossningskliniken igår några tvillingar som föddes i v.27, gud vad läskigt. Jag hoppas jag går över v.35 iaf, så är dom redo för världen fast dom kommer va i lite mindre format än om det vore en bebis. Dom gör sig liksom redo tidigare än om det är en bebis, fast att dom är mindre.
Jag tror att det blir i Juni, det känner jag på mig.
Har BF 27 Juli men jag tror knappast att jag går tiden ut.
Men vi får se, ska inte säga nåt för man vet aldrig :p

Jag undrar en sak, kan det vara dåligt på nåt sätt att ha bärbara datorn i knät när man är gravid?
jag tycket jag får lite ont på nåt sätt när jag har så.. vågar inte riktigt.. tänk om det strålar eller nåt haha..


Nu ska jag städa lite, måste passa på medans Hugo är på dagis..
sen ska jag träffa Marit :)

Hej hej.






Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja det gör det säkert...ghaaa!! ;) Har inte märkt nåt än iaf men vi får väl se! Vi hyr ju huset bara än så länge så det är ju bra ifall det spökar haha.



Ja det kommer nog gå super bra när tvillingarna kommer till världen! :) Det är ju en omställning men som man säkert får in rutiner på och allt känns kanon! :)

Har ni funderat på nå namn då?



Jo vi mår bara bra här! Alicia blir 6 månader den 20:e...det går såå fort!!



Hoppas ni har en bra dag!

2010-03-10 @ 13:20:22
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Tjena! Följer din blogg med spänning jag! Jobbigt det med Neo o lilla Hugo som mist sin vän! Förstår att det måste vara hel jobbigt att lämna på dagis. Skönt att det börjar bli bättre iallafall!!

Tror jag mötte dig/er på Hindriksheden idag men han inte heja! Så jag var inte stram! Hihi!



Kram

2010-03-10 @ 14:12:39

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback