Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kors i taket!

Jag fick sovmorgon! Tänk er det :)
Hugo sov ända till 8, sen gick Ronny upp med han och lämnade på dagis, sen åkte han iväg en sväng, så det var såå tyst och lugnt här hemma så jag kunde sova nån timme till :)
Gick upp för 30 min sen.
VÄLBEHÖVLIGT.
Men nu funderar jag på vad sjutton vi ska göra idag?..
Ronny ska åka och jobba om en stund..

Nu lär jag göra mig iordning för snart ska jag hämta vår lille plutt på dagis :)


Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen ♥

Svar:

Ah då förstår jag :)

När jag var gravid med Kevin så sa våran ul-läkare att hon såg tydligt och bra en snopp och pung och allt det dära så att det inte skulle förvåna henne om det kom ut en pojke men eftersom dom inte får säga 100 % så sa hon 96 % istället :)

Men jag var ju i alla fall osäker så jag köpte neutrala kläder och någon pojkkläder i alla fall ;P haha..

2010-03-30 @ 11:22:12
URL: http://mammah.bloggplatsen.se/
Postat av: Ellie

SKÖNT! Välbehövligt!!!

2010-03-30 @ 11:28:17

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback