Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

läges-status

Hej hej..
internet funkar inte hemma än, tror jag, har inte varit intresserad av att kolla heller.
Vi har iaf flyttat och trivs jättebra.
TACK alla snälla som hjälpte oss att flytta & Städa!! :)

Just nu är jag & Hugo hos mamma, passar på att kolla nätet när vi ändå ska va här en stund.
Ronny jobbar kväll.. tråk. men han är duktig , min älskling. <3

Linda, jag ska nog inte ens ha kalas när jag fyller år, kanske för mamma & syskon bara den 12e,bryr mig inte om min födelsedag & hatar att bli firad,
så gör hur du vill.. :P


usch vad hemskt det är det som hände Neo, man hör det hela tiden på nyheterna & ser det i tidningarna, har sparat lite urklipp så jag kan visa Hugo i framtiden vad som hände med hans kompis.

Hugo mår då bra iaf, har inte hört om nåt mer barn blivit sjuk heller och jag hoppas alla är friska & mår bra!


Vi var på ultraljud idag också,
kanske inte ska skriva här vad det är, vissa är ju så nyfikna och bara glor här istället för att kanske fråga mig istället :P
Mohahaha.
Är lite less på folk som ska veta allt om en och vad som händer men dom kan inte prata med mig eller fråga IRL..

Bebisarna mår iaf bra & växer, ena liite mindre än den andra.
datumet är ungefär som vi trott, 2 dagar bakåt, BF 27 Juli.
men dom föds antagligen tidigare trodde eftersom en bebis var lite mindre,
men det kan ju ändras.
Är i v.19 nu..

Skitcoolt att se när det är två st därinne, dom trängs, bebis 1 ligger lite mer framåt, bebis 2 ligger lite mer bakom moderkakan, moderkakan ligger i framvägg & det var bara bra sa BM.
Dem har skiljevägg & det är förmodligen enäggstvillingar.
Har fått 2 till bilder på dom. Bebis 1 lade sig så bra så vi såg ansiktet en snabbis,
ögon, näsa, mun, fast det ser ju lite läskigt ut hehe, svartvitt, nästan som ett skelett :P
Och det är två pojkar.
Pojkarna regerar i vår familj hehe.
Men det gör inget, visst hade det varit kul med iaf en flicka,
men huvudsaken att dom mår bra så är jag nöjd.
Hugo kommer ha skitkul med två småbröder som snor alla hans bilar haha ;)

Men det är inte garanterat att det är pojkar, men troligtvis.
Det kommer inte va sista gången vi väntar barn iaf så nästa gång kanske det är en liten tjej :)
Jag vill inte ha 3 barn, ingen ojämn siffra,, så 4 vill jag iaf ha.
Jag kommer va 3 barns mamma innan jag är 25 hehe.
Men jag har alltid sagt att jag vill ha alla mina barn klara när jag är 30,
och det är stor chans att det blir så :)
Vill också att det ska va någorlunda lagomt med år mellan barnen. :)


Jaja, lite uppdatering iaf..
får se när internet börjar funka hemma.
annars finns jag ju på mobilen!!
Hej.


Kommentarer
Postat av: sara

Vad roligt med ultraljud, hur många ggr är det man ska göra det under en tvilling graviditet?

Hopas det är bra med dig och familjen, föressten har inte bestämt nått än med maria om vi ska ses, har varit sjuka här till och från detta år:( kramar

2010-03-02 @ 20:10:23
Postat av: Dessa

Hur ska ni komma till BB i Falun när ingen av er har körkort? Ifall det blir bråskande? :S



Om ni har någon lösning...

2010-03-02 @ 20:46:50
URL: http://dessssssa.blogspot.com/
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

spännande, jag gissar på en till liten son. jag har två prinsar med endast 14 månader emallan nu leker de toppenbra ihop!



Tänkte också tipsa om att min förra smyckestävling i bloggen blev superpopulär så nu har jag en ny!

vore kul om du ville delta! Vinsten är ett valfritt smyckte, tex ett namnhalsband med valfritt antal brickor?



http://erica.myshowroom.se/2010/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-carolinessmyckesskrin/



Man måste inte ha någon blogg, en kommentar räcker!



Tipsa gärna andra om min tävling om du vill!



Massa kramar och lycka till!

/Erica



-ung mamma, mode, barnmode, inredning och matbloggare!



2010-03-03 @ 18:16:22
URL: http://erica.myshowroom.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback