Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Livrädd Hugobus.

Hej hej, vart några timmar i Selja, skönt att va hemifrån lite :)

Hans (mammas gubbe) höll på och lagade stoora traktorn som hade gått sönder,
Hugo vart helt till sig när han såg traktorn, han är ju så otrolig tokig i traktorer och bilar.
Senare så kom Hans in igen, och var jättesmutsig på händer & kläder.
Lilla Hugo vart livrädd, haha sötis, han tyckte nog att Hans såg läskig ut :P
Alldeles svart typ.
Fattar inte varför egentligen, han är ju rätt van med att se pappa Ronny skruva med bilar och bli skitig..

han var så söt, inte så jätteofta man är lika viktig som vid såna tillfällen för ens lilla barn,
så fast det är lite läskigt så är det mysigt att kunna få trygghet hos mamma ;)
Mamma älskar dig Hugo!


Jag tror föresten att han håller på att få sina sista tänder längst in,
han verkar ha ont när vi borstar dom och han har börjat dreggla och han pillar jämt i munnen.
Jag fick mina sista när jag var 2 1/2 läste jag, så då är det nog dags för han.
Inte så ofta man tänker på tänderna längre, när det var nya som kom fram hela tiden för nåt år sen så hade man ju stenkoll :p


Jaja, ska ta ut fisken ur ugnen nu sen äta en lite sen middag.
Sen ska jag & Hugo ha mamma-son mys innan han ska sova :)
Vad jag ska göra sen vet jag inte, se på tv antar jag..
hatar ensamma kvällar..

tjingeling ;)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback