Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag.

Min dag har väl sett ut såhär..
vaknade när Hugo vaknade vid 8 imorse, var jättepigg & det kröp i benen..
sen vart jag sååååå trött.. usch kände mig helt koma..
Ronny fick lov att laga en bil åt sin faster så jag var själv med Hugo, lite jobbigt ibland när jag får såna där må-dåligt-attacker.
Behövde handla också, men orkade verkligen inte gå med vagnen & alla tunga varor själv..
så min kära mor skjutsade mig & Hugo.
SKÖNT , jag vågar inte riktigt skjuta på vagnen uppför vissa jobbiga backar,
man får ju knappt göra nåt tungt när man är gravid med 2 st och det sitter ju i bakhuvudet så fort man måste göra nåt tungt.
TÄNK OM nåt skulle hända liksom.
Hade ont i magen inatt, men tror att jag vred mig på nåt sätt så det vart typ sendrag i sidan eller nåt, det gick iaf över så jag antar att det inte var nåt hemskt.
Man kan ju ha jätteont överallt i magen & där nere så länge det inte håller i sig hela tiden.

Sen idag följde mammsen hit och fikade.
Nyss var lillebror Mattias & Matilda här :)
Hugo lärde sig säga "tias" idag :)
Nu kan han Adde, Tias men inte Jessica :P
Men det kommer väl.


Han lär sig nya ord & meningar varje dag nu, det går så otroligt fort när dom väl börjat lära sig prata sådär mycket, jag blir helt förvånad ibland.
Ronny var på toa igår, sen kallade Hugo han toapappa Haha :)
lät så roligt.

Han säger "mlamla" rätt ofta hehe, han har ramlat från 3e trappsteget här hemma. (tur det inte var mer)
Men han lär sig nog, nån gång ramlar dom i trappen och man kan inte göra nåt åt det.
Han måste ju lära sig gå i trappen också så vi kan ju inte sätta upp grindar och hindra han..
Men han är försiktig och duktig när han går, och vi har koll oftast när han går upp eller ner.
Självklart ska vi sätta upp grindar sen när bebisarna kommer,
men Hugo är ju så stor så han måste ju lära sig trappan, vi har inte haft nån trappa förut..

Nu ska jag laga mat, potatis, fiskpinnar, spenat & ärtor :)
Mums med massa citron på! Utan citron går det inte att äta ;P





Kommentarer
Postat av: Matilda

Kul att få se er lite, han växer det syns:) Kommer nog någon mer dag i veckan om det går bra? :)

Kram

2010-03-06 @ 20:23:12
URL: http://MatildaMatsson.bloggie.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback