Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nyss..

.. åt vi mat,, blodpudding :) Mums var det, ingen favoritmat tycker jag men ibland är det riktigt gott om man är på det "humöret" :)

Nu leker Hugo med sin käre far och jag sitter här, vart så hemskt mätt så orkar inte göra nåt hehe.
Magen är stenhård.


Men jag vart fan sugen på choklad,, men det går nog inte ner tyvärr haha.


Fan vilket tjat det är på nyheterna om de där avtalen om löneförhöjning som facken babblar om..
Dom håller ju på med det på ronnys jobb,, det kanske blir strejk till och med,, men då är det massa dagar obetalt och det går fan inte.. hoppas dom löser det där snart så man inte står här helt utan pengar nån månad.. vore skillnad om jag hade möjlighet att jobba men det kan jag ju inte..
vem anställer nån som är gravid med tvillingar som mår pyton och inte orkar nånting...?.

Ibland önskar man att pengar växte på träd...

Jaja, ska se om det är nåt på tvn :)


Kommentarer
Postat av: E ♥ Aspelin

Tack Nina :) Din design har också blivit väldigt tjusig! :D

2010-03-15 @ 19:25:13
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback