Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Om ett tag..

.. ska jag hämta Hugo :)
Jag är så van att ha han med mig så jag har saknat han massor idag.
Sen ska vi ta en promenad till willys och köpa margarin & mjölk så jag kan baka lite imorgon.
Det börjar komma fram asfalt på vägen, & solen skiner, våår kom hiit :)


Idag har jag verkligen bara latat mig,, typ kollat på tv sen jag lämnade Hugo på dagis..
men skönt att bara sitta & inte behöva fundera vad Hugo gör eller om han är tyst & fundera på vad han gör för bus :p

Men jag vill umgås med någon,, ska jag sitta såhär resten av veckan kommer jag dö av tristess :p





Kommentarer
Postat av: Caroline

Dom går slåttet ovanför stormyren och vi är jättenöjda! :)

2010-03-09 @ 14:54:42
URL: http://clearblue.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback