Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag.

Idag fick Hugo åka pulka till dagis, han brukar gå annars eftersom vi bor så nära.
Men eftersom det är vinter här igen så är det massa snö ute,, suck.
FAST jag hörde nyss på vädret att imorgon blir det 2-8 plusgrader och på Fredag kunde det bli upp till 10 plus! Hoppas det :) Så att snön smälter bort!

Imorse kom Hugo upp 06.15,, han är så söt på morgnarna när han står nere i sitt rum och ropar "mamma mamma" på morgonen, sen när jag svarar så springer han upp och är jätteglad :)
Han fick se på bompa iaf, jag låg kvar i sängen en stund,, vad sjutton ska man göra uppe så tidigt på morgonen? Då har man ju ingen inspiration till nånting.
Tur att Hugo är så snäll och tycker om bompa så att man kan vila en stund om man verkligen inte orkar gå upp så tidigt.
Annars brukar han vakna mellan 6.30-7.00, och den tiden känns faktiskt bättre än 06.15, även om det inte skiljer mycket alls haha.

Nu ska jag sätta igång lite bra musik sen sätta upp lite tavlor & sånt :)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback