Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Regniga lördag.

Ja gud vilket tråkigt väder det är ute.
Nu var det några dagar sen solen var framme, vad jag minns iaf :p
tycker att den ska komma fram någon dag, behöver lite solljus!

Idag har jag & Hugo varit hos Sandra en sväng, men sen vart han så snorig & lite gnällig så vi gick hem, jag tänkte att han kunde sova i vagnen men nehejdå,, han skulle köra vagnen..
så nu är han lite lagomt gnällig & trött :P
blir nog sängen tidigt ikväll för han.


Shit vad våra grannar stimmar ibland, tror dom har typ 8 ungar eller nåt,
är ett jäkla liv & dom bankar på dörren och har sig..
vet inte vilket land dom är ifrån men jag fattar noll av de dom säger :p
Fast dom är lugna på kvällen som tur är.
Tycker inte att det gör nåt att det är stimmigt, då kan ju inte dom klaga på oss när Hugo stimmar ;P
Men dom är faktiskt trevliga, dom pratar och hejar, det är inte många grannar som är så nu för tiden, tycker alla bara är sura och otrevliga.
Men jag är glad att vi bor i en hörnlägenhet så vi inte har grannarna vägg i vägg på båda sidor.


 
Ursäkta min hemska utväxt :P
Men det är väl inte bra att färga håret under en graviditet,, trist men..

 
Försökte ta en bild på Hugo, men han pratade så mycket så det vart lite roliga miner haha :)


Ikväll ska vi inte göra nånting, som vanligt.
Se på tv,, får se om vi stänger av allt kl 20.30 på Earth Hour..
hoppas ni får en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Ammie

ååå va ni e fina... saknar dig sååååå att de nästan gör ont!



sv: ja kvällen igår var grymt kul :)



Puss gumman min!

2010-03-28 @ 22:11:34
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback