Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Toorsdag.

Ingen sol idag, det skulle regna sa dom på vädret och det känns som om dropparna kommer falla när som helst.
Men ganska skönt ändå, det kan ju inte va sol jämt :)

Nu har Hugo börjat säga Neo borta hela tiden, så han vet nog att Neo inte är på dagis nåt mer.
Ganska skönt faktiskt, känns konstigt att säga så, men då vet jag ju att Hugo på nåt sätt vet att han inte kan leka med Neo något mer.
Jag satte in fotona på Hugo & Neo från lucia på dagis, lite urklipp om det som hände Neo osv i Hugo´s urklippspärm, så söta foton, vill så gärna visa men jag törs inte lägga ut dom på internet.
Det känns fel, taskigt & respektlöst mot Peo & Zorina.
Känns lite svårt att veta vad jag ska skriva bredvid korten i pärmen,
det är så mycket som jag kan skriva om Neo & Hugo men jag vet inte hur så att det ska bli på ett bra sätt.
Jaja,,


Idag mår jag faktiskt ganska bra, känner mig glad & pigg.
Inge illamående och inga svimkänslor.
Jag hoppas att det bara berodde på att jag höll på att bli sjuk så jag mår bra ett tag framöver :)
Jag hatar att va sjuk eller att må dåligt, och tanken på att jag kanske skulle må sådär resten av graviditeten gjorde mig jättedepp, ska man må så dåligt i flera månader så går man nog under..

Att må dåligt psykiskt klarar jag , det har jag ju gjort i större delen av mitt liv.

Men att må dåligt fysiskt pallar jag inte. Jag måste fixa & dona & umgås för att må bra i psyket och kan jag inte göra nåt sånt alls så känns allt väldigt onödigt på nåt sätt..


Hugo är på dagis, jag ska ta igen lite städning som vi kom efter med när jag varit dålig..
konstigt egentligen, så fort jag inte orkar städa så ser det ut som ett bombnedslag på en gång,
hela bänken full med disk, saker överallt..
Tänk om man hade en karl som älskade att städa ;) det hade varit nice.
men men , han jobbar ju hela dagarna så jag kan inte begära för mycket.



Det är så roligt nu när fåglarna är ute, Hugo går och tittar efter dom och säger pippifå (pippifågel) , pippi, pippifå.. hela tiden :p
Och idag såg han en bil som är lik min bror Andreas bil, Adde bil Adde bil tjatade han om,
han trodde nog att Adde var där.
Det är lite jobbigt när han tror sånt, lika om han ser en bil som ser ut som min mammas,
mormor bil mormor bil och så tror han att han ska få åka bil, så säger man att det inte är Adde´s eller mormors bil, då ser han såå besviken ut.
Eller så är det bara jag som är lite känslig i mammahjärtat hehe.


Nej nu ska jag kolla mailen.
Hej hej.



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback