Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Torsdag.

Hej hej,,
har haft fullt upp hela dagen.
Lämnade Hugo på dagis imorse sen kom Marit och hon har varit här hela dagen :)
Så kul med sällskap!
Vi har bakat olika kakor tills fikat imorgon, och hon har hjälpt mig städa,
TUSEN TACK för det, gud vad skönt att slippa stressa & fixa allt själv!
Marit, säg till när du behöver hjälp för då finns jag :)

Sen hämtade vi Hugo och åkte till willys en sväng.
Hugo tycker om Marit så mycket, han blir så glad & ska busa & leka :D
Marit är så bra med barn, hon kommer bli en bra mamma tror jag.

Sen har vi fikat :)

Nu sover Hugo sen en stund tillbaka,, jag ska se på tv eller sova,, får se,, är det nåt kul på tv??

Hugo sov i sin säng heela natten föresten!
Det är första gången sen vi flyttade hit, annars brukar han komma upp till oss vid 2 på natten..

det var jättetomt & konstigt när man vakna och såg att han inte låg bredvid..

sen gick jag upp vid 7 & gick på toa, då hörde jag "mamma" ifrån trappen,

då stod han där med ett leende och var pigg & glad :)

Så skönt när det går sådär bra! Han kanske känner sig riktigt hemma här nu,

får se hur han gör inatt då :P

Jaja, ha de bra allihopa, hörs imorrn.

Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback