Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Baakning.

Har äntligen fått nåt ryck och bakat lite :)
Har nyss tagit ur en plåt, nu ska den svalna sen ska jag ha på nå gegg..
har en plåt med kladdiga muffins i nu, mums. :)
Synd att vi har sån liten frys, får inte plats mycket alls i dom små jävla frysarna..
vi ska köpa en egen sen i höst.. då ska jag storbaka! :)
Har haft feber halva dagen så har typ bara setat,, så nåt måste jag ju göra så jag känner att jag har gjort nåt vettigt på hela dagen. Hugo älskar att baka, han ska alltid hjälpa till med allt och han räknar så sött när man har i måtten, en, två, tre, fyra.. :)
Han försökte knäcka ägg också men det gick inte så bra. hehe.




Skönt med lite kommentarer från er angående Falu BB/förlossning.
Som sagt så har jag nästan bara hört massa skit om det, så inte så konstigt om man blir lite nervös..
men om ni säger att det är så bra så får jag väl lita på det ;p
Man kanske kan åka dit och kolla innan det är dags, får man det??
Vet att det är besöksförbud där men..

Det löser sig, ut måste dom små liven ändå så :p


Och nu ska jag ner och ta ut sista plåten, sen ska jag sitta resten av kvällen för mina fötter värker..

Imorgon är det röd dag, Hugo är ledig från dagis men Ronny måste jobba ändå..
trist.. men men..


Kommentarer
Postat av: Ellie

Det går ganska bra med magen.

Men det är mest drygt tycker jag.

Hade velat att de kom ut nu, det räcker nu. Mina väger tillsammans över 3 kg så det är ganska stort... Men det är väl bäst de håller sig där inne så länge som möjligt... Har börjat nedräkningen nu :)

70 dagar kvar till bf. Men förhoppningsvis nån vecka innan i alla fall...

2010-05-12 @ 19:50:11
Postat av: Ellie

Jag har fått lite papper från min barnmorska, vägbeskrivning till "nya" förlossningen och en stencil med en massa. Läste i denna att måndagar & torsdagar klockan 13.30 är man välkommen för visning av förlossningsavdelningen.



Så om du inte fått dessa papper, be om det. De kan faktiskt komma när som helst. Där var det telefonnummer också med till förlossningen.

2010-05-12 @ 20:14:10

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback