Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Dammsugarjävel.

När man minst anar det, när det är alldeles fel tidpunkt för att få oväntade utgifter, då händer allt.
Våran dammsugare har gett upp.
Minns inte när vi köpte den men det måste ha varit runt ett år sen..
kan vara mitt fel, hmm.. Det finns inget annat jag kan bli så arg på som på den stackars dammsugaren.
Den verkade ha sitt eget liv och fy sjutton vad arg jag blir haha.


Men vi måste ju ha en dammsugare.. så imorgon måste jag åka och kolla efter någon billig som får duga så länge.
När vi bodde i ettan för 4-5 år sen så hade vi ingen, då räckte det med att sopa.. men nu när vi bor i en stor fyra med barn + 3 katter så är det ju ett måste.


Veckan som kommer är det fullt upp..
Ronny jobbar kväll..
Imorgon fyller lillebror Mattias år, så jag & Hugo åker dit när mamma slutat jobba, måste in och köpa dammsugare och present också..
Tisdag löning, MVC , ärenden på stan..
Onsdag åker jag & Hugo hem till mamma när hon slutat jobba och är där till kvällen, hon har ljusparty, så varför sitta hemma i vår ensamhet när vi kan va där?..
Torsdag minns jag inte just nu vad det var vi skulle göra..
Fredag är Ronny ledig så då får vi se vad vi hittar på för skoj :)
Lördag ska vi till Mora parken & titta på balen, syrran & brorsan tar ju båda studenten och båda ska på balen..
Söndag vet jag inte..

OM nu jag mår så pass bra så jag orkar med allt.. det märks, men jag hoppas iaf.
Nästa vecka är ska jag på glucosbelastning, sen UL igen.. trodde det var 4 veckor mellan UL men det är ju bara 2 veckor mellan när vi var dit sist och den 2a..
Sen tar syskonen studenten på Fredagen..
Sen den 11e tar lillebror Thomas studenten så då ska vi nog åka dit, om jag mår så pass bra så jag orkar.

Sen har jag inget planerat och tänker inte planera så mycket heller, för då är det bara nån vecka kvar sen kanske bebisarna ska ut :)
Hihi :)


Nu ska jag se på tv sen sova . Natti natti!




Kommentarer
Postat av: jessica olsson

Hejsan!

Hehe saker å ting vill aldrig som en annan vill. så himla typiskt att just dammsugaren strejka och bara ett år gammal :/

Nej vi vet inte könet. Ångrar mig nu att vi inte tog reda på för gud va svårt det är å handla neutralt :S

Visst var det två pojkar du väntar va? :)

Kram

2010-05-23 @ 22:24:21
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: Ellie

Oj då får du gå varannan vecka nu!

Det får inte jag... ska inte dit förrän den 7:e juni och då har det gått 4 veckor igen... Konstigt... Fast allt ser bra ut åt mig och mina värden är ju också bra... Kanske har med glukos att göra som du får göra redan igen.... Vem vet...



Ha det!

2010-05-23 @ 23:06:03
Postat av: Marit

Jag tror ju att ni får en av varje iaf. Men jag är väl den endaste som tror de kanske? :D

Ja denna vecka går de bra. förutom på måndag och på onsdag ska jag på föräldrargrupp. Men efter de så? Eller nån annan dag?

KRam

2010-05-23 @ 23:23:00
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback