Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Den sitter som en propp.

Hej hej, har haft fullt upp hela dagen. Och jag har orkat, underbart :)
Först imorse fixade vi på balkongen medans Hugo var på dagis, så nu har katterna setat där ute och myst i solen :) Ställde ut deras kattställning och dom satt där och tittade runt och var jättesöta :)
Nätet är där, mattan är lagd, blommor är upphängda..

Sen åkte jag & Hugo med mamma till MVC, allt är bra, tog inget stick i fingret denna gång heller, var några ggr sen nu men mitt järnvärde är ju bra så det behövs väl inte.
Har gått upp 1 kg till. totalt ca 8 kg nu.
Magen växer efter kurvan perfekt.
Hjärtljuden låter bra.
Hon kände båda huvudena, bebis 1 har huvudet långt ner i bäckenet som på UL förra veckan, och den ligger nog där som en propp och eftersom det är två bebisar så är det trångt och då kommer den nog inte ändra håll, förhoppningsvis.
Bebis 2 ligger också kvar, med huvudet under mitt högra revben och med benen ner på vänster sida.
Coolt att hon kände dennes huvud också av att klämma lite på magen, jag känner då ingenting sånt när jag känner hehe :)


Jag måste erkänna att jag blir lite irriterad när folk säger att oj det var lång tid du har kvar osv..
Jag vill att tiden ska gå fort och när folk säger sådär så känns det som att det är en evighet kvar :p


Jaja, sen åkte vi ner på stan..
Köpte sommarskor, och lite kläder åt Hugo, även en ny keps, han vägrar ha nåt på huvudet, förutom vintermössan.. men det var cars på så den var han lite intresserad av :)
Han är lika omöjlig när det gäller skor, han SKA ha sina vanliga, han vägrar pröva ett par nya..
men han kan ju inte gå och svettas hela sommaren så jag köpte dom ändå.

Åkte till Maxi, handla mat och tog ut klädpaket med massa bebiskläder, hittade många fynd under 40 kr / st på hm.se förut så jag fick verkligen mycket kläder för dom pengarna :)
+ shorts och t-shirt till Hugo.

In på Dollarstore och köpte maskindiskmedel, tvål och såna grejer.. även gardiner som bara kostade 30 kr st.. måste ju passa på.
Fönstren i den här lägenheten är ju så annorlunda mot dom i gamla lägenheten så vi har typ inga som passar..


Sen hem och varvade ner innan Hugo skulle sova..
nu sover han sött och jag tittar på tv.

Imorgon ska jag nog sätta upp nya gardinerna och fixa.. om jag orkar.
sen ska vi till mamma.. är ljusparty också.

Dagarna rullar på när man har saker att göra ;)

Lägger ut lite bilder imorgon!
Puss & hej



Kommentarer
Postat av: jessica olsson

Tack så mycket :) Ja det kändes jätte roligt att det gick så bra.

Ja men precis. Och som gravid blir man slö. Och du som bär omkring på två :O

Ser att du hunnit med en hel del igår :) Duktig du som kämpar och står i alldeles höggravid :) Det gör du bra!

Kram

2010-05-26 @ 08:49:03
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback