Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fix.

Alla mina småsaker har ju legat i en enda röra sen vi flyttade..

smycken, accessoarer, hårprylar osv.. men jag fick nåt ryck idag och sorterade mina smycken iaf :)


 
Lite långa Halsband, armband..
 
Armband ..

Lite väskor..

 

 

Örhängen..








Det är bara det att jag har en son som tycker allt sånt pill är roligt att röra till, så jag undrar hur länge det får vara i sin ordning? ;)

Min klädkammare/garderob är alldeles för liten för alla mina kläder & accessoarer,
det blir väldigt lätt en enda röra där inne :p

Tänk om man hade möjlighet att köpa hus, då skulle jag ha fixat en stooor walk-in closet :)


Kommentarer
Postat av: jessica olsson

Gud så duktigt :) Jag skulle också behövt gjort det där men har faktiskt skjutit upp på det i ca 6månader :P

Börjar bli tungt med magen nu?

Hoppas ni får en trevlig helg! Kram

2010-05-08 @ 12:43:03
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback