Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God kväll.

Nyss hemkomna från Selja, har varit dit och grattat mammsen på morsdag. :)

Imorgon ska jag på glucosbelastning igen,, dryygt.. men men lika bra att kolla så allt är bra..
Men jag längtar tills ultraljudet på Onsdag! Undrar om bebisarna ligger kvar som sist?
Jag är lite osäker faktiskt för ibland känns det som om sparkarna är på fel ställen..
vi får se, det är ju trångt där inne nu så dom har inte så lätt att röra på sig,
läste att nu så ska sparkarna kännas mindre och mindre och det är normalt eftersom det blir mindre plats att röra sig på där inne, och det var vid en bebis,, nu har jag två bebisar så då borde det var ännu trängre :p


Nu ska jag se på film och äta, annars kommer jag dö imorgon.. ska ju va fastande från kl 22 ikväll..
Äta bör man annars dör man, och guud vad hungrig jag kan va nu för tiden ibland, det känns som om det inte finns nåt stopp hehe. Sen vissa dagar kan jag inte äta mycket alls. Antar att det beror på om bebisarna trycker ihop magsäcken eller inte..
Men sen så tar dom ganska mycket näring av mig nu när dom växer så mycket så det är nog bara bra att fylla på med lite mat :)

Ha en bra kväll, hörs imorgon nån gång.
Puss & hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback