Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

God kväll!

Tänk hur man kan gå ifrån deppig till jätteglad på bara några timmar..
imorse kändes allt blä, men inte nu.

Mycket tankar som snurrar + dessa hormoner gör en galen ibland. :p
Men vid det här laget så borde ni veta att jag tyvärr har en hemsk vana att falla ner och va deppig och då måste jag skriva av mig, så ni läser ju på egen risk, ifall ni inte vill läsa om deppigheter så kom inte in hit haha. :)
Men eftersom jag har så många läsare så måste nåt locka er ju ;p
Kanske bara nyfikna jävlar? Vet att många läser bara för att snoka för att dom är nyfikna på det sättet.
Medans vissa andra är supergulliga och läser för att dom faktiskt bryr sig om hur allt går med mig & graviditeten osv :)
Ni söta människor vill jag ju inte svika, därför skriver jag blogg överhuvudtaget. :)


Satt och läste lite bloggar förut idag, jag gör det nästan aldrig längre,
jag orkar liksom inte läsa.. mina ögon orkar inte läsa..
men jag vart glad, vissa människors bloggar blir man glad av att läsa & man får energi och inspiration att göra saker liksom.
T.ex. att läsa bloggar som handlar litegrann om shopping och inredning, inte bara sånt för det blir faktiskt lite trist,, men lite blandade bloggar gör så att jag får inspiration att fixa fint här hemma, ändra om, och sådär. Den lilla energikicken är uppiggande. Även fast jag inte orkar göra så mycket nu, så är det nånting iaf..
jag längtar ännu mer tills bebisarna är ute så jag kan bli mig själv & orka saker igen (även fast det är jobbigt med två bebisar, det underbara väger alltid över när det gäller ens barn) .. :)


Jaja, nu ska jag äta en macka och titta på tv.
Hörs imorgon.
Tjingeling :)





Kommentarer
Postat av: helen gravid v30

tack :) Haha, gud jag skulle ramlat av britsen om jag såg tvillingar, maken har tvillingar i sin släkt så vi var beredd på att de skulle kunde vara det, men blev lättad av att de bara var "en" haha. Jo tror nog du kommer få 2-3 veckor tidigare, värmen gör nog sitt den också. Måste vara hemskt jobbigt att gå till v42 med tvillingar. Gud så tungt det måste bli. Hur mår du hittills? Får du gå på tätare kontroller eftersom att de är tvillingar? Åh så spännande, kul om den ena vore tjej fast samtidigt kul med två pojkar. Bm på rul tyckte sig vara 100 på att vi väntar en flicka. Så vi går efter det och köper bara flickkläder numer :) haha. kraam

2010-05-19 @ 21:58:03
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Patrik

hoppas du haft en superbra dag! :D

2010-05-19 @ 23:11:52
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Sov sött :)

2010-05-19 @ 23:15:48
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: helen gravid v30

uscha, låter ju hemskt jobbigt, hoppas du mår lite bättre nu sista tiden även om bebisarna tar ännu mer energi från dej då. Jag har mått hyffsat bra, mådde lite illa i början, men de gick över. Runt v 20 fick jag väldigt mycket sammandragningar på mitt jobb av alla tunga lyft, så från v27 blev jag förbjuden att arbeta mer pga av all fysik och arbetsmiljö (arbetar som pulverlackerare) så då fick jag havandeskapspenning. Så sedan några veckor går jag hemma, sammandragningarna har minskat avsevärt men fått lite problem med foglossning istället men inte så jag ska klaga ändå. Haft en relativt bra graviditet hittills :) Skönt med täta kontroller för er så ni vet att raringarna mår bra, jag tycker de har varit på tok för lite kontroller, men nu börjar jag snart också gå varannan vecka eftersom de är på sluttampen :) sköt om dej <3kram

2010-05-20 @ 09:39:50
URL: http://helenm.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback