Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Idag..

.. mår jag ganska bra faktiskt, inte lika svimfärdig som igår. SKÖNT.

Har plockat lite i köket, diskat kastruller.. Hugo var uppe.. så jag frågade vad han gjorde,
då sa han "spillt" och höll på att torka upp något,, jag fattade inte vad det var..

sen gick jag upp och tittade och då har han tippat ur hela skurhinken på sovrumsgolvet :p
Ronny torkade i förrgår och hade såklart inte tagit reda på det efter sig..

KUL att plocka med alla blöta grejer. :p

Busfrö :p men han är så söt, han ska alltid fixa saker & ting när han har busat,
varje gång han har spillt nåt så tar han toapapper, men det blir bara småbitar, och försöker torka upp. :P

Nu har Ronny rast så jag ska ringa och säga vad hans lathet kan ställa till med ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: jessica olsson

Hejsan hallojsan :)

Jag har börjat känna mig svim färdig. Vad beror det på?

Ne 4 kilo är inte mycket men det känns som jag gått upp mer, men jag nöjer mig vad vågen säger :D

Jajjemänsan magen syns och jag knäppte magbild imorse som kommer ut ikväll :D

Kram

2010-05-10 @ 13:48:02
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback