Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kul morgon..

Not.. världens ösregn.. Hugo vaknade 06.05 imorse och ville se på bompa. Sen gick Ronny upp med han, jag orkade inte..
Hugo är lite faschinerad av regn, han ville stå på balkongen och titta när det verkligen öste ner regn,
han säger typ "dänta" åt regna..

Jag tror att han saknar dagis idag, han var ju sjuk i torsdags så det är några dagar sen han var där sist.. "annalena maja lena" går han och tjatar om, alltså annalena marie och lena är hans fröknar.
Sen säger han ulla & william hela tiden, Ella och William alltså :)
Det är så roligt när han sätter namn på folk, man fattar lite mer vad han menar ibland.

Nu när han pratar så bra så tror ännu fler att han är äldre än vad han är, han har alltid verkat äldre än vad han egentligen är och han är ju längre än många i hans ålder, så folk tror att han är ett år äldre än 2 1/2 :p


Om jag skriver utan L ibland så är det för att en viss Herr Hugo har pillat bort några tangenter, och plastpluppen på L har lossnat, så man får trycka hårt så får man fram ett L :p

Jaja,, idag ska vi nog bara va hemma, finns inte så mycket att göra ute i detta väder.
Ska passa på att fixa sånt som Ronny måste fixa, eftersom jag inte kan göra allt nu för tiden..
Jag fick en hel del gjort igår iaf. På övervåningen.. så nedervåningen är kvar..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Ja, det är lite krångligt, speciellt om man vill ha dem perfekta!



Han är fem månader! Att tiden går så snabbt!!

2010-05-23 @ 17:06:41
URL: http://hannalinde.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback