Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kungliga bröllopet.

God morgon! Tittar på nyhetsmorgon och dom tipsade om en tävling där man kan vinna 25 000 kr i resor, när man röstar på Folkets bröllopsmedalj.
Jag struntar totalt i om jag vinner eller inte, kommer inte ha tid eller ork för sånt ändå :p
Men jag har röstat..

Vet att det är mycket tjat om kronprinsessans bröllop & att folk bara klagar som vanligt..
men jag tycker alltid bröllop är kul. :)
19 Juni, vem vet, då kanske våra små egna prinsar föds ;)

Hehe men jag tycker faktiskt att det är kul med bröllop, även om man inte får se det i verkligheten så får vi vara med om det hela, det kommer ju va en lite historisk grej..

HÄR KAN NI RÖSTA PÅ VILKEN MEDALJ NI TYCKER



Bild lånad härifrån.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback