Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag.

Idag fick jag sovmorgon! Skönt.
Tror faktiskt att Ronny har börjat fatta hur jobbigt  & ansträngande det är att bära på denna tunga mage :p eller han kommer aldrig förstå eftersom han aldrig kommer va med om det, men :p
Nu städar han också ;)
Han ville bort och skruva bil idag med,, men jag fick han att va hemma.. vi har liksom massor som ska göras här och jag orkar inte fixa allt själv jämt..


Det är verkligen jobbigt, jag kan knappt vända mig på nätterna längre, jag får ta som fan och jag har så ont överallt och vänder jag mig lite för fort så gör det skitont i magen.
Och vänder jag mig inte så får jag skitont på den sidan jag ligger för att jag ligger så för länge..
på ryggen är det omöjligt att ligga, bebisarna trycker så jag blir yr & inte kan andas..
Så inte så konstigt om man är trött när man är vaken halva nätterna för att man ska försöka vända på sig.
Är lite läskigt ibland, jag är sjukskriven och SKA ta det lugnt, men det går ju inte för det är inte ofta man får nån hjälp med saker & ting.. så jag får såna sammandragningar som gör så ont ibland så jag tror det är på gång.. men dom går över iaf som tur är. Men nån gång så går dom säkert inte över och jag hoppas bara att den dagen är om några veckor så det inte är för tidigt..
Jag längtar tills jag inte är gravid, då kan man pressa sig själv på ett annat sätt för då har jag inte bebisar i magen som jag också ska tänka på vad jag än gör.


Solen skiner än så länge, men det känns som om det kommer bli regn..
skulle inte förvåna mig eftersom det är bal idag haha.
Ronny hoppades på snöstorm bara för att jävlas med dom :p

Vi ska iaf ner och titta på syrran & brorsan en snabbis, annars ska vi bara va hemma idag..


Hoppas ni får en bra lördag!!




Kommentarer
Postat av: Frida

Skönt med sovmorgon :D Och ja nu regnar de :P haha

2010-05-29 @ 11:47:56
URL: http://friidavs.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback