Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Love.

Har fått lite gjort nere faktiskt, gud va skönt det är när man får såna ryck, när man inte mår särskilt dåligt liksom. Jag hatar att inte kunna göra nåt, jag måste känna att jag har gjort nåt bra varje dag..
Har städat i Hugos rum också, han är så duktig och ska hjälpa till att sortera sakerna, han vet vart dom ska va också ;)
Synd bara att det inte får va så mycket ordning så länge hehe.



Jag kom på en sak, jag har aldrig bott ensam.
Första lägenheten jag fick flyttade jag & Ronny in tillsammans i.
Jag vet inte ens hur det känns att bara ha sig själv att ta hand om.
Det vill jag inte veta heller, måste va ensamt & tråkigt.
Jag är så glad att jag har skaffat familj så pass tidigt i livet,
det är full fart, massa skoj att göra, man värdesätter allt så annorlunda när man har barn, och nu kommer jag få 2 till inom 2 månader :)
Jag är så glad att jag kommer va 3barns mamma när jag är 24!
Jag vet så många som är över 30 och lever som 20 åringar fortfarande,, gud vilket värdelöst liv, vad gör man då liksom,
måste ju va hur trist som helst. Snacka om att slösa bort livet, jag har slösat bort så många år i min ungdom till att typ bara supa, dom åren räcker för mig..

Jag älskar faktiskt mitt liv, jag är glad för den tillvaron jag har, även fast jag är gnällig ibland & har massor i bagaget som borde gås igenom och hanteras..


Tänk, nu kommer jag ha ett så värdefullt liv för resten av livet,
med mina underbara barn som verkligen gör livet underbart.

Lite jobbigt är det bara att jag har så jobbiga tankar ibland, oron finns ju hela tiden att nåt hemskt kan hända med någon av oss. Men det försöker jag skaka av mig, går man och tänker så hela tiden så blir man knäckt..




Jag älskar min lilla familj som snart inte är så liten längre!!


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback