Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

MUMS.

Åh vad jag saknar Hugo!
Man tycker att det ska bli skönt med egentid, att kunna göra vad man vill i lugn och ro..
men när han har åkt så vill jag ingenting..
han sover borta typ högst 4-5 ggr / år så jag är inte så van att va ifrån han så länge..
mammas lilla prins.
men det är väl ändå skönt att inte göra nånting,, ska se på film och äta godis :p
Hans farmor vill låna han så självklart får hon det, han blir så glad när han träffar henne och det märks att han tycker om henne :)

Mitt favoritgodis just nu är:


MUMS :)


Kommentarer
Postat av: Desperate Housewives - fanblogg.

Den tutti frutti påsen är riktigt god!

2010-05-17 @ 19:15:04
URL: http://desperatahemmafruar.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback