Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

MVC & bullar

Allt var bra på mvc, urinet var bra, blodtrycket var lite lågt, 115/70, förut har det legat på mellan 120/70 - 130/ 70, men hon sa att det berodde nog på att förut har jag ju gått dit,
och idag åkte jag bil med mamma.. huvudsaken undertrycket är oförändrat :)

Har gått upp 2 kg till, på två veckor haha. Fy vad hemskt det kändes.
Förut har det gått såå sakta, men nu sa de poff :p
så totalt 7 kg har jag gått upp, fast jag gick ju ner en hel den innan jag började gå upp ..
Jag är glad att det går uppåt & att magen växer & följer kurvan. :)
Ett tecken på att dom växer där inne.

Hjärtljuden lät bra, var lite svårt att höra på ena eftersom dom sparkade & for runt så mycket :p
Men till slut hittade hon andra och kunde höra tydligt,
ena låg på 136 och den andra på 132.
Hon trodde även att iallafall en bebis låg med huvudet neråt, det kändes så sa hon när hon tryckte på magen.


Ska på glucosbelastning igen också, den 31/5. usch.. men lika bra att kolla, allt ska ju kollas så noga när det är tvillingar. Vi har nu ökat på tiderna så jag ska tillbaka till mvc om två veckor,
nästa vecka på Måndag ska jag på Ultraljud igen.
Så det blir koll ungefär varje vecka nu.. tror jag.

Jaja det märks. Tur att jag har en mor som ställer upp så jag slipper gå varje gång,
börjar bli väldigt jobbigt att gå vissa dagar, vissa dagar är lite sämre än andra..
Men ändå så vill man ju ut och röra på sig & få frisk luft.
Jag längtar tills jag kan va ute & gå lika mycket som förr! :)


Så nu är man lite uppdaterad om hur man mår igen :)
Skönt de, ska bli kul på ultraljudet och se hur mycket dom har växt.

Mamma följde med hem och hade bullar med sig, såå gott, jag måste baka lite nån dag, ska bara orka.

Nu ska jag försöka leka lite med Hugo & hans bilar ;)
Snart kommer pappa Ronny hem från jobbet också.

Hej hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback