Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Planer inför sommaren.

Nyss hemkomna från Ica Maxi & ÖB..
på ÖB kollade vi på sånt där nät man kan ha som staket,, nu är jag jävligt trött på att vissa av grannarna går över vår plätt på framsidan, där ska jag sätta staket så dom fattar att det är VÅR plats.. man kan ju inte ha nånting där eller fixa fint om det ska springa massa folk där som inte ens ska va där..
Vi tänkte göra staket först, men orka.. inte i år, kanske nästa sommar.
Så vi ska köpa sånt där nät när vi får pengar.
Sen måste jag köpa lite mer blommor att ha ute :)
Kommer kännas mycket roligare att fixa iordning när man har mer inramat liksom,
varför gena genom vår gräsplätt när själva gången är nån meter bredvid?..
Latmaskar :p

Sen i Juni får vi mer pengar än vanligt, semesterersättning osv, så då ska vi köpa ett bord + 4 stolar, såg ett jättefint i mörkt trä för bara 1499 kr,, inte så stort kanske men det duger nog bra åt oss här på baksidan. Har en känsla av att vi inte kommer ha så mycket folk här ändå om bebisarna är nyfödda.. så det kan va skönt att vi iaf kan sitta ute en stund.
Skulle det va så att det kommer mycket folk och man ska sitta ute så har vi ju ett utebord uppe på balkongen som vi kan bära ner + stolar.. är inte svårare än så :)
Sen till nästa sommar kanske man köper större.. men det får vi väl se då.

Gud va kul det är att planera sånt här, jag tycker det är jättekul att fixa ute.
Synd bara att jag inte kan fixa med landen, sätta blommor och sånt, just nu hehe,
då kommer jag väl få ryggskott och kan inte komma upp igen :p
Såg att vi iaf har rabarber här ute, om man törs äta dom, vem vet om nån hund eller katt har kissat eller så haha.

Det kommer bli så bra, känns skönt att ha lite planer nu några veckor framöver så att tiden rullar på, sen står det inte på förräns bebisarna ska ut :)
Ellie skrev i sin blogg att det kanske är dags att packa bb väskan, hon ska ha tvillingar BF typ en vecka innan oss.. och att dom faktiskt kan komma när som helst..
och det slog mig, att shit, det kan dom faktiskt göra, det är inte många veckor kvar och nu på slutet kan det hända massor, komplikationer så det måste sättas igång för tidigt, kroppen kan sätta igång det hela för tidigt, m.m.. man vet aldrig..
så jag ska nog börja skriva typ en lista, så packar jag bb väskan om nån vecka.
:)
Hihi roligt att det närmar sig, så man kan fixa saker :)

Nu ska jag vika lite tvätt.
Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Ellie

Planerar du packandet med :o

Jag tog en väska idag, packade lite kläder till mig och sen kläder till de små + nappar och varsin filt. Ska bara lägga i papperen man ska ha med sig. Sen slänga ner nessesär när det är dags att dra! Fort undan gick det här ;)

2010-05-13 @ 15:15:17

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback