Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Pluppnavel.

Sitter här och tittar på desperate housewives samtidigt..
känner på magen, och hahaha jag blir så full i skratt, naveln har pluppat ut, så som den kan göra ibland när man är gravid, och jag tycker det ser så fult ut :p

har fått värsta sammandragningarna som faktiskt gör lite ont,,
men det är väl normalt, livmodern ska väl förbereda sig..
men blir det för mycket så tänker jag ringa och fråga nån vad man ska göra :p
Dom är inte regelbundna iaf som tur är..


Imorgon ska jag ringa bvc och fråga hur jag ska göra , tror att Hugo är allergisk mot pollen,
jag är ju det + hälften av min familj är det, så det kan ju ha "ärvts" av Hugo med..
ska iaf fråga lite..


jaja,, god natt :)


Kommentarer
Postat av: helen gravid v30

åh så roligt, grattis till graviditeten även om du gått sådär 31 veckor nu :) haha. Kul med tvillingar, kom de mycket oväntat eller har ni mycket tvillingar i släkten. Du bör nog få lite tidigare än bf då antar jag, så sällan man går tiden ut med två små pluttar :) Vet ni könen? Kraam

2010-05-19 @ 16:10:09
URL: http://helenm.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback