Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ronny

Idag har Ronny namnsdag! :)
Grattis Ronny och grattis Hugo som heter Ronny Hugo!
Och alla andra Ronnysar där ute :)

Har setat och inte gjort nånting idag,, det är inte bra för det är då man grubblar mest :p
Men efter att ha skrivit här och grubblat mer och sen pratat med mamma så känns det okej,
jag har ändå inget val än att stå ut dom sista veckorna..
Det kommer va värt det sen! Men ibland funderar man verkligen på hur man ska orka och veckorna som är kvar känns långa och jobbiga och tanken på att jag faktiskt kommer må sämre och bli större och tyngre är skrämmande..
Men men..
Vi kvinnor får gå igenom mycket jobbigt, speciellt när man haft turen att bli gravid med tvillingar ;)


Föresten, jag & Ronny pratade om namn igår, jag sa lite på skämt att vi kan döpa dom efter båda våra farfar som inte finns i detta liv längre.. Ronnys farfar hette Nils och min hette Uno.
Men det tyckte Ronny INTE om :p
Vi har fortfarande Max & Vincent i tankarna men vi får se när dom är födda. :)

 

 


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback