Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sjukling

Har tänkt skriva ett inlägg en stund men kom av mig ..
tänkte även lägga ut magbilder, men datorn är grymt seg just nu.
Skulle vilja köpa en ny,, men det tillåter inte ekonomin just nu.

Hugo är sjuk idag, han har varit lite småsnorig några dagar, jag har tänk att det kanske beror på pollen.. men idag har han hosta och lite feber så han fick va hemma från dagis.
Han har setat och tittat på Alvin och gänget en stund..
Jag ska passa på att ta en snabbdusch medans han är road, han tycker ju den filmen är så rolig :)
Ska köpa Alvin och gänget 2 när lönen kommer ;)


Annars senare när Ronny slutat jobba och mamma kan skjutsa så ska jag handla lite mat..

Skriver mer sen. :)

Kommentarer
Postat av: Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

sv: Åh har vi? Vad spännande :) Är allt bra med er? :)

2010-05-20 @ 12:43:02
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: joahnna

Ååå snart mamma igen.. Grattis! OCh med tvillingar, hur känns det om du jämför med första grav. (förutom tyngre då hihi)

2010-05-20 @ 14:44:24
URL: http://cupcakemamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill se magbild :)

2010-05-20 @ 22:06:41
Postat av: Anonym

Vill se magbild :)

2010-05-20 @ 22:06:42
Postat av: Tova

Åhh, väntar du tvillingar? Vad häftigt!! Dubbelt så underbart på nåt vis, hihi!

2010-05-22 @ 12:39:10
URL: http://trasslet.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback