Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Skön dag hemifrån!

Idag har jag & Hugo varit i Falun med mammsen.
Eller ja i Borlänge också..
in på Biltema en sväng, sen kupolen & leta födelsedagspresent åt lillebror Mattias som fyller år på Måndag, sen in på Babyproffsen och hämtade ut babyboxen.
Alltid trevligt med gratis prylar :)


Sen åkte vi till Falun och hälsade på mormor & morfar & morbror Ivan var även där.
Måste passa på, jag vet ju inte riktigt när vi kan träffas igen eftersom bebisarna snart ska födas, jag kanske inte orkar åka så långt, dom kanske inte kan ta sig hit, och eftersom vi inte har körkort och om mamma ska skjutsa med 3 barn så blir det lite trångt.. men vi kom på att jag, mamma & bebisarna kan ta en tur ner sen så dom får träffa småttingarna :)

Åkte även in på Plantagen på vägen hem, underbar butik tycker jag, jag älskar blommor & sånt krafs som finns där ;)

Nu har vi smällt i oss pizza, gud va gott, nya pizzerian bredvid Willys är att rekommendera, har hört massa bra om dom och dom var jättetrevliga och pizzan var mums :)

Det var våran dag..
Nu ska vi ha lite familjemys innan Hugo ska sova.
Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback