Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Soliga Lördag!

Idag skiner solen, grannarna klipper gräset, fåglarna kvittrar.
Jag är på bra humör & mår bra hittills idag :)
det känns nästan som sommar.
(Hoppas bara det inte börjar regna sen..)

Ronny & Hugo har en pappa-son dag, dom är i Färnäs och ska greja med bilar, Hugo blir såå glad när han ska få gå till farfar, skrotnissar är dom allihopa ;)

Så eftersom jag mår bra & är på bra humör så ska jag passa på att städa massor,

plocka grejer, ställa ut sånt som inte används i förrådet,

fixa mer i babyrummet, tvätta osv..

har mycket att göra , hoppas orken räcker länge ;)

 

Tiden går så fort, det är redan lördag och på onsdag går jag in i v.32,

det är inte många veckor kvar nu. 4-5 kanske 6. Det är liksom inte mycket hehe.
Bara för det går jag säkert ända till v.42 hahaha. Nej fy det hoppas jag inte.
Tror inte min kropp pallar all vikt & påfrestningar som faktiskt blir, + att värmen gör sitt..
Jag HOPPAS dom kommer ut i v.37-38, sista veckan i Juni eller första veckan i Juli.
Då behöver vi förhoppningsvis inte ligga inne så länge. BM sa att föds dom i v.36 så blir det kanske en vecka på BB iaf. Det känns okej, men nån vecka mer i magen är ju bara bra, så länge vi alla 3 mår bra.

Ronny fyller år 18 Juli så jag hoppas dom kommer före, vore roligare om alla födelsedagar är mer utspridda tycker jag.. Jag i mars, tvillingarna i Juni/Juli, Ronny i Juli, Hugo i Oktober. Hans (min låtsaspappa) fyller också i Juli, 14e, och lillebror Lars fyller år den 23 Juli.


Men ja, vi får se.
Idag ska jag njuta av att jag mår bra (peppar peppar), och försöka få endel gjort här hemma så jag slipper ha ångesten och se vad som måste göras..


Ha en bra dag ni med!
Puss


(ska lägga in den där magbilden sen också..)


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback