Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tisdag.

Jag har funderat på det där med kön..
det var ju faktiskt så att på första ultraljudet vi gjorde, v.14,när vi fick veta att det var tvillingar, så trodde dom ju att en var tjej.
På andra UL v.18 eller 19 såg dom vad dom tror det var en snopp på ena,
men den andra bebisen syntes det inte lika tydligt vad det var för kön,
och eftersom dom då trodde att det var enäggs tvillingar så antog man att båda är pojkar.

En av bebisarna har ju alltid varit liiite mindre än den andra, och hjärtljuden har legat olika,
den ena har alltid haft typ 132-135 och den andra runt 140.
Dom säger ju att det är skillnad på pojkhjärtat och flickhjärtat,
Hugo hade över 140 tror jag, och han blev en pojke.
Så om dom är så olika nu på dessa två bebisar så kanske det är en av varje ändå..
man vet aldrig säkert, men man får väl spekulera på det iaf ;)

Alla har sagt att dom tror att nu får vi minst en tjej, och jag har känt på mig att det är minst en tjej denna gång, så när dom sa två pojkar på UL kändes det konstigt,
när jag väntade Hugo så var jag tvärsäker på att det var en pojke också, jag tror att man kan känna på sig ibland..
så får vi en tjej nu iaf så har jag trott rätt hela tiden :)
Det går inte att undvika att tänka såhär hehe,,
har man en pojke och väntar tvillingar så vill man ju att iallafall en ska va tjej,
man vill ju ha båda könen.

Ni får inte missuppfatta mig bara, är det två pojkar ändå så gör det liksom inget,
det spelar egentligen ingen roll vad det blir.
Får vi två pojkar så har vi anledning att skaffa fler barn ;)


Jag blir så nyfiken, jag vill veta NU vad det är hehe.
Skulle vilja gå på sånt där 3D/4D ultraljud men det är ju så jävla dyrt.

Jag får väl vänta helt enkelt, är ju inte så många veckor kvar ändå trots allt.


Jag längtar såå tills vi har två små söta bebisar här och tills vi får starta vårt nya liv med våra 3 barn och tills jag är icke-gravid och kan röra på mig och va normal igen :D
Inte så konstigt om man blir deppig när man knappt kan gå och inte kan ut & göra saker.

Föresten när jag skrev deppinlägget för nån dag sen så hörde många av sig och faktiskt frågade hur jag mådde, tack :) Omtanke kan man inte få för lite av. ♥


Gjorde ett kinesiskt test på familjeliv.
Såhär blev resultatet:


Jag vet att man inte kan lita på såna test. speciellt när man väntar fler än en bebis..
Men det är ju kul att pröva :)


Är det någon av er läsare som gjort tester och fått det könet som testet visade??


Kommentarer
Postat av: Martina

Hallå! vad mysigt med 2 bebisar "till".. Jag gjorde sånt test på gravid.se och för mig stämde det men så gjorde ja ett exakt likadant på familjeliv som visade pojke och det stämde ju inte :)



kram

2010-05-18 @ 20:18:45
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback